|
Midzomer avond-OL 23 juni |
|
donderdag 10 juni 2010 21:37 |
Soesterberg:
Het loopgebied ligt tussen kazernes (in het westen en noorden), de snelweg A28 (in het zuiden) en het golfterrein van de Golfclub “De Hoge Kleij” (in het oosten). Het is een klein maar mooi gedetailleerd gebied wat mij sterk herinnert aan het terrein van het ‘Keulerbosch’ bij Otterlo/Hoenderloo (en dus prachtig en de moeite waard!). De beloopbaarheid is goed tot uitstekend en zou ik het niet beter weten dan voelde ik mij op sommige plekken als in Zuidzweden in de buurt van Borås en Skövde. Op de kaart domineert onterecht de groene kleur, misschien begroeid het terrein nog in de late zomer, maar nu is het ‘mooi vlug’; in ieder geval ziet men snel wat de kaarttekenaar met de verschillen in de begroeiing bedoeld en kan men uitstekend met behulp van de cultuurgrenzen oriënteren. Er zijn ook een aantal gebieden met tot 15 meter hoge fijnegedetailleerde duinen (vergelijk de kaart ‘Keulerbosch’) waar ik een aantal heel leuke en faire postlocaties voor je heb uitgezocht (!). Al met al ben ik zeer tevreden met de kaarttekenaars (Als je verdwaald of een post niet kan vinden dan ligt dat aan jouw vaardigheid en niet aan de pennen van de tekenaar; het wordt dus een oriëntatieloopwetstrijd en geen bingospelletje).
Je bent van harte welkom voor de introductie en de ZAC! Met vriendelijke Groeten, Olaf Binsch
|
|
Laatst aangepast ( donderdag 10 juni 2010 21:44 )
|